søndag 22. januar 2017

Vinflasketag














Idag ble det en vinflasketag

Startet med å påføre litt gesso på en krafttag. Etter at det hadde tørket brukte jeg distress ink i ulike farger og stensiler fra Tim Holtz. Så stemplet jeg litt her og der med stempler fra Prima.
Motivstempelet fra Stamps Happen ble fargelagt med distress ink, og jeg fikk også testet de nye distresstusjene. 
Mønsterark og blomster fra Prima. Den største blomsten laga jeg med blomsterpuncher.
"Gratulerer" er stanset ut i dekorgummi. ellers er det pynta med knapper, bling, bånd, kobbertråd og metallpynt fra Korthobby.no. +++

Deltar i disse utfordringene:
Kreativ Scrapping - Alt er lov
Papirlosjen - Bruk stensil
Korthobby.no - Vintage med metall fra Korthobby.no

-o-

9 kommentarer:

  1. Ultra kul tag!
    Tusen takk for at du deltar på Papirlosjens utfordring.
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett
  2. Så fin! Stemmer på deg, både på 1. og 2. plass! Du, eg lurar veldig på den "gratulerer"-diesen din, kven har laga og kor får eg kjøpt den? Kari Folden

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:). Har kasta plastlommer til diesen, så er ikke sikker på merke. Har prøvd å google, men har ikke funnet akkurat denne. Skal gi lyd fra meg om jeg finner det ut.

      Slett
  3. Den var helt Nydelig!!! Takk for at du deltar hos Korthoobby`s utfordring, kanskje den her blir litt utenfor vintage....men bare helt lekker!
    Merete

    SvarSlett
  4. Det avgjør dere:). Har ikkje helt kontroll på disse stilene

    SvarSlett
  5. Utrolig stilig tag. Digger den. Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin Januar utfordring :-) Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  6. Stilig tag, flott pynte ♥
    Takk for at du deltek i Papirlosjen si utfordring :)
    DT-Audhild

    SvarSlett
  7. Lekker tag! Takk for at du deltar hos Papirlosjen Klem DT Siri

    SvarSlett