søndag 20. august 2017

Gratulerer



Her kommer et nytt kort fra meg. 
Mitt første kort med stempel fra Magnolia...det tok meg altså 11
 år i denne hobbyen før det skjedde :D


Cupid angel Tilda fargelagt med Distress Ink
-Walnut stain og Aged mahogny


Mønsterark: Maja Design bl.a
Dies: Sizzix, Papirdesign
Metallpynt: Korthobby.no
Glitterpapir på hjerte og tekst

Deltar i disse utfordringene:
Korthobby.no :Bursdag + metall fra korthobby.no
Scrappelyst : Glitter og glam
Papirlosjen: Alt er lov


...

8 kommentarer:

  1. Såååå Mye fint du har laget....lenge siden jeg har vørt innom bloggen din! Vi møtes snart på Rensviktreff....gleder meg!

    SvarSlett
  2. Så søtt....dette likte jeg kjempegodt.
    Takk for bidraget.

    DT- Kjersti

    SvarSlett
  3. Så nydelig og søtt kort!

    Takk for at du deltar i august-grublisen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. Enda et nydelig kort fra deg!😊Takk for nok et fint bidrag til Korthobby's utfordring !
    😊Lisen

    SvarSlett
  5. Det var nydelig da, håper ikke det går 11 år til neste gang du tar i et magnolia stempel.

    SvarSlett
  6. Nydelig kort!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  7. Så nydelig kort :) Takk for at du deltar i utfordringa til Papirlosjen, Alt er lov.
    DT-Annelen

    SvarSlett
  8. Søtt kort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett