mandag 9. september 2013

                         

                                                                      Liten Aud.
                                                               For litt lenge siden.

søndag 8. september 2013

søndag 16. juni 2013




☺Bare et lite livstegn

fredag 8. mars 2013

Utfordring hos NIB: Jenteparty











Inne hos NIB er utfordringa i mars "Jenteparty", og jeg fant ut at nå skal jeg jammen slenge meg med. Har fulgt NIB lenge og blir til stadighet inspirert. Mange flinke mennesker der ute:-)

Jeg har dekt på med bestemors kaffesevise, glass og stettfat. Sevietter fra 70-tallet, lampekuppel fra fjøset og mammas herlige kjole.

God helg!

onsdag 20. februar 2013

interiør



 Ble et interiørbilde denne gangen :) La inn dette bildet hos boligpluss.no, "vis oss din spiseplass".

søndag 3. juni 2012

Søndagspusleri

Jeg har laga en bursdagstag til en 50 åring.
 Har brukt et cowboystempel, siden jubilanten hadde cowboyfest.
Ellers er det mye Tim Holtz som vanlig;)




Det har også blitt en LO av bestemor Signe med blonder, tyll knapper og blomster...




                                            .....og det regner og regner, fint scrappevær det.....

søndag 20. mai 2012

Konkurranse hos Bikuben

Bikuben-bloggen har konkurransen "lag et eller annet prosjekt der du bruker embossingfoldere".
Jeg fant ut at denne konfirmasjonboka passet godt. Har blant annet brukt to embossingsfoldere på framsida, begge fra Tim Holtz.
 Inni boka er det bilder fra Jørn er 1-15 år, gavelista fra den store dagen skal også inn etter hvert.







tirsdag 3. januar 2012

Nordsalten # 45 Girlish


På tide å legge inn et kort til ei utfordring igjen. Lenge siden sist, men har laga både julekort, kremmerhus og pakkelapper før jul...i fjor - Godt nytt år!

tirsdag 27. september 2011

Anonyme scrappere 28







Jeg har laga et posekort til en som fyller 60 om noen dager.

Har brukt:
pose
kartong med distress stain-picket fence, distress crackle-picket fence
pynteark fra Tim Holtz
tag med bilde av jubilanten
klistremerkebokstaver
metallpynt fra TH og Korthobby
knapper fra Prima
ticket, dottie ann og gul tråd er rester fra et kurs på stempelscrapmessa;)
Bingobrett fra et gammelt spill
Tattered banners fra sizzix
Stjerne fra Spellbinders prega med plate fra TH
Klistremerker fra TH

Kortet legges inn hos Anonyme Scrappere

Hadde ei super helg på Lillestrøm!!!

mandag 5. september 2011

Anonyme Scrappere # 27 Lag hva du vil.





Enda en LO til Thea sin album:)

Legger denne inn hos Anonyme Scrappere: Lag hva du vil.

sketchy colors 83



I helga har jeg fått laga 2 LOer. Lenge siden sist, fornøyd med meg selv! Så moro var det at det er ikke umulig det blir enda en til i dag:) Ser det ble et dårlig bilde denne gangen også, trøbler med kameraet, pytt pytt san...

Jeg har brun kartong i bunnen, deretter kraft stemplet med primastempel i kantene, pynteark fra Maja, blonder, div. pynt og bokstaver fra Tim Holtz, hjemmelaga blomst og et bilde av "godingene".

Legger denne inn hos Sketchy Colors: fargene beige, brun, lilla



søndag 28. august 2011

sketchy colors 82






I dag har jeg laga et kort til en som snart fyller 40.....

Fant ei skisse inne hos Sketchy Colors som fikk meg i siget:-)

onsdag 10. august 2011

posekort


I dag har jeg laga et bryllupskort. Kosa meg leeenge med dette....

lørdag 6. august 2011

sketchy colors 78




Et lite livstegn fra meg ;-) Har laga en liten gavepose til utfordring 78 hos Sketchy Colors. Disse var moro å lage så det blir nok flere etterhvert.

søndag 27. mars 2011

Skissedilla # 104




Jøss, nok en LO! Slenger inn denne til Skissedilla.

lørdag 26. mars 2011

TJSC 3



Legger inn denne LOen hos TJSC.

Stempel - Inkido og Papirloftet(?)
Bokstaver - Tim Holtz og Adornit
Mønsterark - Maja design, Mellisa Frances og gammelt noteark
Blonde - Tim Holtz
Gamle frimerker...

God helg

onsdag 23. mars 2011

Konfirmasjon




I dag har jeg fått laga 2 konfirmasjonskort. Valgte samme stil på begge, slipper litt (mye) spekulering da.
Stempel -Inkido og Tim Holtz
Kartong - Vanilla
Mønstepapir - Pion design
"blomst" - Websters pages netting og knapp

søndag 30. januar 2011

Babykort

Med nye, lekre mønsterark i hus ble jeg litt ivrig på kortfronten.

Legges inn hos:

Sketchy colors - utfordring # 56, blå-brun-hvit.
Stamp with fun - Callenge # 95, blue-brown.

lørdag 29. januar 2011

UTFORDRING # 22 hos Nordsalten


Fikk testa ut en bretteteknikk, ikke så ofte jeg gjør det. Som regel blir det 15x15-format uten noe fiksfakseri. Ikke så avansert bretting dette da, men greit å prøve noe nytt. Jeg fikk iallfall brukt ett av de nye mønsterarka fra Maja. Bærre lekkert!



Jeg har brukt distressene på et motiv fra Sarah Kay. Synes de er enklest å male - er ikke så dreven på maling. Øvelse gjør sikkert mester, men øving er ikke noe for meg...




Laga en blomst av blonde, tyll, papir og en knapp.



Utfordring # 22 hos Nordsalten er å lage et morsdagskort + bretteteknikk.

GOD HELG!